Promocja!!! Eko-tuning: samochody ciężarowe

Każdy Klient, który skorzysta z promocji otrzyma do wyboru 25 % rabat na wykonywany eko-tuning lub kupon uprawniający do 40% zniżki na usługę chiptuningu samochodu osobowego ważny do końca roku.

Więcej…

Jeżeli masz problem z silnikiem swojego pojazdu zapraszamy do naszej firmy na diagnostykę. Wykonujemy:

  • diagnostykę silnika na postoju (tzw. statyczną)
  • diagnostykę silnika w trakcie jazdy (tzw. dynamiczną)
  • diagnostykę silnika na hamowni

Posiadamy komputerowe testery diagnostyczne do większości samochodów osobowych i dostawczych.

Usuwamy filtry cząstek stałych w silnikach diesela

Jeżeli filtr cząstek stałych w Twoim samochodzie uległ zużyciu lub zapchaniu a ze względu na wysoki koszt nie zamierzasz montować nowego, możesz zlecić naszej firmie całkowite pozbycie się filtra DPF. Zużyty lub zapchany filtr cząstek stałych objawia się częstymi spadkami mocy, przejściem komputera sterującego silnikiem w tryb awaryjny oraz świecącymi się kontrolkami na tablicy przyrządów.

Nasza firma posiada najnowszy model dwuosiowej hamowni obciążeniowej DYNOPROJECT DP4L-OG. Urządzenie to wyposażone jest w dwa hamulce elektrowirowe i umożliwia wykonywanie diagnostyki wszystkich rodzajów samochodów osobowych napędzanych na przednią, tylną oraz obie osie w trybie obciążeniowym.

Hamownia pozwala na dokonywanie pomiarów: 

  • mocy i momentu obrotowego silnika
  • mocy przekazywanej na koła
  • strat układu przeniesienia napędu
  • w trybie jazdy - symulacja jazdy po drodze z różnymi obciążeniami

Dzięki wykorzystaniu profesjonalnego sprzętu firma DYNOSOFT posiada możliwość symulacji różnych warunków i obciążeń drogowych w trybie stacjonarnym, bez konieczności wykonywania jazd testowych. Umożliwia to dokładną diagnostykę silników powyższych pojazdów, wykrywanie ich usterek oraz przeprowadzanie modyfikacji oprogramowania sterowników silnikowych w celu zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika (tzw. chiptuning).

Nasza firma posiada najnowszy model hamowni obciążeniowej DP-TRUCK dla samochodów ciężarowych, busów i autobusów. Urządzenie to wyposażone jest w dwa hamulce elektrowirowe o łącznej mocy hamowania 1500 KM i umożliwia wykonywanie diagnostyki wszystkich rodzajów powyższych pojazdów napędzanych na jedną oś.

Hamownia pozwala na wykonywanie diagnostyki i pomiarów: 

  • mocy i momentu obrotowego silnika
  • mocy przekazywanej na koła
  • strat układu przeniesienia napędu
  • w trybie jazdy - symulacja jazdy po drodze z różnymi obciążeniami

Większość współcześnie produkowanych silników spalinowych została skonstruowana przez producentów ze sporym zapasem wytrzymałości. Pozwala to na bezpieczne podniesienie parametrów silnika bez istotnego wpływu na jego żywotność. Najbardziej efektywną metodą podnoszenia parametrów jest modyfikacja programu sterującego silnikiem czyli popularnie zwany chiptuning. Pozwala to na uzyskanie ok. 20-30% mocy oraz momentu obrotowego w Twoim silniku.

Większość aktualnie produkowanych silników spalinowym zarówno benzynowych jak i diesla można zoptymalizować pod kątem zużycia paliwa. Optymalizacja możliwa jest zarówno w silnikach turbodoładowanych jak i wolnossących. Oferowana przez nas usługa poprzez optymalizację między innymi takich parametrów jak kąt wyprzedzenia zapłonu, kąt wyprzedzenia wtrysku, skład mieszanki i dawka paliwa pozwala na uzyskanie oszczędności od 3 do 20% w zależności od rodzaju silnika i stylu jazdy kierowcy. W silnikach benzynowych istnieje możliwość dostosowania parametrów silnika pod paliwo o liczbie oktanowej najczęściej tankowanej przez użytkownika. Należy również zaznaczyć że modyfikacja nie obniża (a często nawet nieznacznie podnosi) moc oraz moment obrotowy silnika.

czym się zajmujemy

jak do nas trafić?

kontakt z nami

DYNOSOFT Wojciech Gołąbek (Aligator)

ul. Józefowska 6 (dojazd ulicą Energetyków)

40-144 Katowice

+48 606 34 11 44 (Pn - Pt 10-18)

dynosoft@dynosoft.pl